Leerwerkboek DOEL. 4.6 Leerwerkboek: Koppelteken (incl. Scoodle)
Davy Mortier-Joke De Dycker
Nederlands | 19-07-2022 |
9789464451764
Boek
€ 7,75
Tekst achterflap
In de thematische leerwerkboeken van DOEL. staat telkens één thema centraal dat aansluit bij de actualiteit (een dag/week van ...). Bij elk thema horen functionele opdrachten, die een onderdeel zijn van of uitmonden in een zgn. doelopdracht.
De doelgerichte aanpak, de duidelijke stappenplannen, de OVUR-structuur én het visueel voorgestelde leerpad stimuleren de leerlingen om actief aan de slag te gaan. Al hun vaardigheden worden aangesproken en m.b.v. rubrics leren ze reflecteren en zichzelf evalueren.
In 4.6 Koppelteken werken we rond de Week van de Lentekriebels. Leerlingen steken een klassiek sprookje in een modern jasje en maken een podcast.
Nieuw: vanaf schooljaar 2023-2024 wordt het digitale luik (met het e-book en digitale oefeningen) aangeboden via het Scoodle-platform.
Beschrijving
In de thematische leerwerkboeken van DOEL. staat telkens één thema centraal dat aansluit bij de actualiteit (een dag/week van ...). Bij elk thema horen functionele opdrachten, die een onderdeel zijn van of uitmonden in een zgn. doelopdracht.
De doelgerichte aanpak, de duidelijke stappenplannen, de OVUR-structuur én het visueel voorgestelde leerpad stimuleren de leerlingen om actief aan de slag te gaan. Al hun vaardigheden worden aangesproken en m.b.v. rubrics leren ze reflecteren en zichzelf evalueren.
In 4.6 Koppelteken werken we rond de Week van de Lentekriebels. Leerlingen steken een klassiek sprookje in een modern jasje en maken een podcast.
Nieuw: vanaf schooljaar 2023-2024 wordt het digitale luik (met het e-book en digitale oefeningen) aangeboden via het Scoodle-platform.
Details
EAN : | 9789464451764 |
Uitgever : | Plantyn |
Publicatie datum : | 19-07-2022 |
Uitvoering : | Boek |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 298 mm |
Breedte : | 211 mm |
Dikte : | 4 mm |
Gewicht : | 101 gr |
Status : | Te bestellen |
Reeks : | DOEL. |
Keywords : | project algemene vakken;algemene vorming |